onsdag den 22. juni 2016

Andreas Monty + Mikkel Sommer = e v i l



4 dage med Monty

Tegn noget ondt sagde han.
Så tegnede jeg en som får savet benet af.
Han tolkede det som næstekærlighed; en der havde fået koldbrænd i foden og skulle have den amputeret.
Så bad han os ligge vores onde tegninger på gulvet og stjæle de fedeste ideer ved at tegne dem i vores egen bog. 




 Pandoras æske
Så skulle vi lave et logo til en kasse hvor alt vores ondskabsmateriale kunne puttes i.
De følgende dage var vi på bibloteket hvor vi fandt bøger som vi tegnede ideer og komposition af fra. Jeg havde gang i nogle havebøger. 










Monty er glad for at klippe alt ting ud og sætte det sammen på nye måder. Det overståeende billede er kompositioner jeg har fundet frem til ved at klippe nogle onde former ud af papir og så tegne dem.

Her har jeg taget mine kompositionstegninger med på bibloteket og tegnet billederne ind i de onde kompositionsbilleder.

forskellige prototyper af SATAN og DAMEN.






Og så kom Mikkel og min bror Johan som er hans fan. Mig og Johan tegnede tegneserien sammen.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar