torsdag den 23. juni 2016

Animation med Michelle Kranot




Mig, Nadia, Andreas og Sara arbejdede sammen på at lave en dokumentarfilm om kunstneren Laila Rask.

Med Michelle lavede vi en intro til filmen. Vi valgte at arbejde med stopmotion.
Andreas stod meget for at klippe animaticen sammen mens mig og Sara lavede stopmotion. Jeg er glad for at jeg har lært at arbejde på den måde, med meget planlægning, men jeg tror at det ville have været bedre hvis vi bare var gået lidt mere med flowet denne gang.
Materialerne blev ved med at hviske os små ideer som vi kom længere ind i arbejdet og vi endte med at bruge de ideer der dukkede op.

Animatic:


Michelle var virkelig en god lære. Meget skarp. Hun ved hvordan man koger film ned til bullion ved hjælp af planlægning og logline og andre samerte planlægningsmetoder. Lidt ligesom Disneyfilm gør. Når man ser dem er det som at tage en bid af en frisk ingefær.
Hun havde også virkelig god forståelse for at det er vigtigt at vide hvor hinanden er psykisk når man arbejder så tæt og intenst sammen. På den kant var hun også god til at hjælpe os.
Michelle har tændt en lille flamme hos mig og Sara der nok altid vil brænde for stopmotion og vi kommer helt sikkert til at lave stopmotion projekter igen. 

her er linket til den endelige animation:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar